Usluge

Poslovni procesi u proizvodnoj delatnosti


  • Pakovanje proizvoda, deklarisanje gotove robe
  • Razvrstavanje proizvoda od škarta
  • Sortiranje proizvoda
  • Skladištenje i transport proizvoda
  • Manuelni rad koji prati proizvodne mašine/ pokretnu traku u proizvodnji
  • Logistika
  • Upravljanje zalihama i nabavka

Poslovni procesi u administraciji i upravljanju


  • Organizacija procesa
  • Korisnička podrška
  • Usluge administrativne podrške procesima (HR administracija, knjigovodstvo, controlling, fakturisanje)

Sve naše usluge prate i sledeće aktivnosti


  • Usklađenost sa zakonskim regulativama iz oblasti BZR-a
  • Obezbeđivanje osiguranja od štete
  • Mesečno izveštavanje o nivou troškova
  • Izveštavanje prilagođeno sistemima korisnika usluga
  • On site podrška/prisutnost na dnevnom nivou uz off site podršku iz centrale
  • Kontrola kvaliteta finalnih proizvoda kao i kvaliteta pružene usluge

Za sve od gore navedenih usluga obezbeđujemo stručan i obučen kadar koji je fleksibilan i spreman da se brzo i lako prilagodi novim projektima i uklopi u MPS Integration korporativnu kulturu.

Faze BPO procesa

Inovativnost koja nas izdvaja na tržištu!

MPS Integration tim eksperata na počecima implementacije posvećen je samom projektu, upoznavanju svakog detalja projekta, nakon čega sledi faza u kojoj težimo ka unapređenjima. Po potrebi možemo angažovati stručne konsultante posvećene samom traženju prostora za uvođenje promena i povećanju efikasnosti.

Svaku od promena usaglašavamo sa klijentom, te zajednički donosimo odluke i ostvarujemo koristi od eventualnih dobiti.

Zahvaljujući brojnim klijentima sa kojima sarađujemo, imamo mogućnost da implementiramo najraznovrsnija rešenja za pojedine poslovne procese, te smo u mnogim situacijama na samom izvoru informacija o novinama, te lako dolazimo do ideja za inovativnim unapređenjima.

Strateški pristup negujemo i kada su naši zaposleni u pitanju, te konstantno ulažemo u njihov razvoj i vrednujemo mišljenje svakog člana tima ponaosob. Organizujemo kompanijske i timske sastanke tokom kojih razmenjujemo utiske i tokom kojih predlažemo najbolja rešenja za projekte na kojima smo angažovani. Na taj način pospešujemo inicijativu i inovativnost naših zaposlenih a samim tim obezbeđujemo i lidersku poziciju na tržištu.

Kada našim klijentima preporučujemo BPO uslugu?

PROCES JE MOGUĆE EKSTERNALIZOVATI

Kada je određeni poslovni proces ili deo njega moguće prepustiti na eksternog pružaoca usluge, što znači da su ispunjeni uslovi da je proces ili deo njega – odvojena, zaokružena i merljiva celina.

STABILNOST

Broj zaposlenih u skladu sa strategijom klijenta, stalan pool kandidata, praćenje tržišta rada i shodno razvoju – uvoz radne snage.

KONTROLA TROŠKOVA

Kada je potrebno troškove internih procesa transferisati na outsource provajdera, bez gubitka kontrole nad njima, uz transparentan prikaz i izveštavanje.

FOKUS NA CORE BUSINESS

Kada kompanija želi da poveća fokus i ulaganja na svoj core business, odnosno osnovnu delatnost.

LOKALNI POSVEĆEN TIM

Outsource-ovani deo poslovanja se prepušta eksternom timu stručnjaka koji su posvećeni, obučeni, te fokusirani na optimizaciju troška i unapređenja sistema.

DRUŠTVENA ODGOVORNOST

Pratimo strategiju klijenta i organizujemo akcije sa ciljem održivog društvenog razvoja.

KONTINUITET

Obezbeđujemo neometano trajanje procesa uz oslobađanje klijenta od operativnih aktivnosti.

INOVATIVNOST

Stalna težnja za iznalaženjem mesta za unapređenje preuzetog procesa.

DOSTUPNOST

Stabilan i uvek dostupan partner, fleksibilan da se prilagodi sistemu klijenta.