NAŠE BUSINESS PROCESS OUTSOURCING USLUGE
PROIZVODNJA I
LOGISTIKA
- Pakovanje proizvoda, deklarisanje gotove robe
- Razvrstavanje proizvoda od škarta
- Sortiranje proizvoda
- Skladištenje i transport proizvoda
- Manuelni rad koji prati proizvodne mašine/ pokretnu traku u proizvodnji
- Kontrola kvaliteta proizvoda
- Logistika
- Upravljanje zalihama u skladištu
PRODAJA NA TERENU I
MARKETING
- Merčendajzing
- Promocije na mestu prodaje
- Revizija plasmana proizvoda
- Telefonska prodaja
- Prodaja na terenu
KORISNIČKA PODRŠKA I
OPŠTE USLUGE
- Pozivni centri
- Servisne službe
- Upravljanje korisničkim uslugama
- Usluge administrativne podrške procesima (HR administracija, knjigovodstvo, kontroling, fakturisanje)
Za sve od gore navedenih usluga obezbeđujemo stručan i obučen kadar koji je fleksibilan i spreman da se brzo i lako prilagodi novim projektima i uklopi u MPS Integration korporativnu kulturu.
Faze BPO procesa
Inovativnost koja nas izdvaja na tržištu!
MPS Integration tim eksperata na počecima implementacije posvećen je samom projektu, upoznavanju svakog detalja projekta, nakon čega sledi faza u kojoj težimo ka unapređenjima. Po potrebi možemo angažovati stručne konsultante posvećene samom traženju prostora za uvođenje promena i povećanju efikasnosti.
Svaku od promena usaglašavamo sa klijentom, zajednički donosimo odluke i ostvarujemo koristi od eventualnih dobiti.
Zahvaljujući saradnji s velikim brojem klijenata, imamo priliku da primenimo raznovrsna rešenja za različite poslovne procese. Često se nalazimo na izvoru informacija o novitetima, što nam olakšava generisanje inovativnih ideja za unapređenje.
Strateški pristup negujemo i kada su naši zaposleni u pitanju, konstantno ulažemo u njihov razvoj i vrednujemo mišljenje svakog člana tima ponaosob. Organizujemo kompanijske i timske sastanke tokom kojih razmenjujemo utiske i tokom kojih predlažemo najbolja rešenja za projekte na kojima smo angažovani. Na taj način pospešujemo inicijativu i inovativnost naših zaposlenih a samim tim obezbeđujemo i lidersku poziciju na tržištu.
Kada našim klijentima preporučujemo BPO uslugu?
PROCES JE MOGUĆE EKSTERNALIZOVATI
Kada je određeni poslovni proces ili deo njega moguće prepustiti na eksternog pružaoca usluge, što znači da su ispunjeni uslovi da je proces ili deo njega – odvojena, zaokružena i merljiva celina.
STABILNOST
Broj zaposlenih u skladu sa strategijom klijenta, stalan pool kandidata, praćenje tržišta rada i shodno razvoju – uvoz radne snage.
KONTROLA TROŠKOVA
Kada je potrebno troškove internih procesa transferisati na outsource provajdera, bez gubitka kontrole nad njima, uz transparentan prikaz i izveštavanje.
FOKUS NA CORE BUSINESS
Kada kompanija želi da poveća fokus i ulaganja na svoj core business, odnosno osnovnu delatnost.
LOKALNI POSVEĆEN TIM
Outsource-ovani deo poslovanja se prepušta eksternom timu stručnjaka koji su posvećeni, obučeni i fokusirani na smanjenje troškova i unapređenje sistema.
DRUŠTVENA ODGOVORNOST
Pratimo strategiju klijenta i organizujemo akcije sa ciljem održivog društvenog razvoja.
KONTINUITET
Obezbeđujemo neometano trajanje procesa uz oslobađanje klijenta od operativnih aktivnosti.
INOVATIVNOST
Stalna težnja za iznalaženjem mesta za unapređenje preuzetog procesa.
DOSTUPNOST
Stabilan i uvek dostupan partner, fleksibilan da se prilagodi sistemu klijenta.